Sidor

måndag 8 december 2014

Vi närmar oss ett nytt år, låt oss blicka tillbaka över det gångna året

I och med att vi närmar oss slutet av 2014 har jag valt att göra en tillbakablick över detta år. Jag kommer att plocka ut några citat från gamla blogginlägg och sedan publicera dem under rätt månad. Förstod ni..? haha. Anyway, här kör vi med den första månaden!



"Sista provet skrivet i gymnasiet. Ni förstår nog inte hur bra det känns. Har ännu kvar ett muntligt prov, men det räknas inte. Några skrivningar, två teckatimmar och sedan borde denna tjej vara färdig student! Vem skulle ha trott det då när jag började gymnasiet.."



"Sista provet skrivet i gymnasiet. Ni förstår nog inte hur bra det känns. Har ännu kvar ett muntligt prov, men det räknas inte. Några skrivningar, två teckatimmar och sedan borde denna tjej vara färdig student! Vem skulle ha trott det då när jag började gymnasiet.."



"Jag har noll motivation till whats so ever och känner att jag skulle behöva skjuta nåt (skämt åsido)."



"Fredagen, min födelsedag, spenderade jag på bästa sätt. Mat med Tobbe, släkt kalas, invigning av det nya spelet jag fick och kvällen avslutade jag i Rådis källaren med Cissi. Inte alls någon dålig födelsedag om ni frågar mig!
Det bästa var kanske ändå att firandet fortsatte på lördagen. Vi åkte med Janni till Åbo för att äta en sjukligt god middag och när klockan blev lite mer styrde vi stegen till en krog. Kvällen var verkligen minnesvärd och dansa gjorde vi så att fötterna värkte. "



"Strax åker jag iväg till stallet för träningar med min gosiga ponny. Eftersom Lily varit ganska länge på sjukledigt har Hjödis fått följa med på träningarna. Ni kan bara tänka er hennes lycka när hon äntligen får vara med igen. Sötis. "



"I och med att året böt till 2014 kände jag att jag behövde en lite nystart när det gäller bloggandet. Riktigt ärligt skulle jag inte alls ha velat lämna blogg.se (har ju trots allt haft bloggen där sen 2009..), men insåg själv också att bloggen stärvade ganska så mycket och kanske det gör helt bra att börja från ett nytt kapitel ibland?"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar