Sidor

onsdag 10 december 2014

2



"Gårdagen blev en hur fin dag som helst. Åkte med Janni till Lojo för att besöka simhallen där. Väl efter att ha plaskat där en stund avnjöt en lunch bestående av kinamat förrän vi styrde bilen mot Kasvihuoneilmiö. Spenderade nån timme där innan det var dags att åka hemåt."

"Min far är en sak jag aldrig disskuterar, ändå så har jag så mycket att berätta. Ingen vågar fråga och de som frågar berättar jag inget åt. Men jag vill berätta och jag kommer att berätta."

"Söndagen spenderade jag med Tobbe, bl.a på Högholmen. Inte alls så tokigt. På kvällen när de första vindarna med hopp om vår blåste, knöt jag springskorna och drog på länk. "

"På tal om jobb så kan jag verkligen på basis av arbetslistan jag tog hem igår konstatera att jag någon brist på arbetsturer har jag verkligen inte. "

"Torsdagen var förstås dagen vi alla abin hade väntat på. Det var äntligen vår tur att få skrika ABI ABI ABI HEY HEY HEY för full hals. En oförglömlig dag är precis vad det blev."

"Jag har varit arg och förbannad men mest kanske besviken och väldigt förvånad. Man förstår nog inte riktigt att någon kan vända kappan sådär. Tillika är jag också på ett konstigt sätt tacksam, för allt jag lärt mig om mig själv."

"Skrivning 1 av 6 done, plus en hörf då. Så 1 av  7. "

"Grattis på födelsedagen Pappa!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar