Sidor

tisdag 30 december 2014

11



"Så medan resten av släkten hemma i Finland satt hos mommo och mofa på lillajulsglögg satt jag ensam och packade julklappar till ljudet av lite julsånger."

"Helgen i Lüneburg hos Janni toppade alla förväntningar, igen. Jag kan nog inte beskriva hur otroligt bra det känns att få ha en vän som henne."

"Alltså. Jag har fullt trott hela gårdagen att det var tisdag igår, förstår ni då hur otroligt besviken man blir när man vaknar idag och märker att "nej, men det är ju tisdag idag"."

"Jag blir varje gång jag tänker på det så otroligt glad över familjen jag bor hos, bättre får man verkligen leta efter och troligen inte hitta."

"Min mamma har varit på besök här under detta veckoslut, och jag kan nog inte riktigt finna ord för hur skönt det har varit att spendera tid med henne."

"Gårdagen gjorde lika som fredagen och bara flög förbi. Jobb på dagen och på kvällen åkte vi med Katie in till Bremen för att möta upp Natascha och Sandra för att gå på bio."


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar