Sidor

torsdag 4 december 2014

Att räkna till 15

1.. dag kvar till eftermiddagen/kvällen i Bremen med Katie
2.. dagar kvar till Pferde und Jagd
3.. är antalet dagar tills min lediga söndag som jag tänker spendera i sängen
4.. behövs för en dubbeldejt 
5.. månader har jag kvar med världens bästa dressyrtränare
6.. är antalet på valackerna i en av grupperna
7.. får mig att tänka på sjukdomar
8.. fina vänner och jag har en whatsappgrupp 
9.. dagar kvar tills vi skall fira lite jul här på stallet
10.. pinnar på ett bräde är en lek jag lekte när jag var liten
11.. är en siffra jag gillar
12.. år var jag när 
13.. är en olycksnummer, dock påstår nästan alla horoskop att det är min turnummer
14.. år var jag när jag började blogga
15.. dagar tills jag åker för att fira julen hemma i Finland 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar