Sidor

måndag 29 december 2014

9


"Denna första dag har mest gått ut på att lära känna stället, människorna och omgivningen"

"Dagen i Tallinn var perfekt på alla vis och kvällen (natten) avslutades i ettan"

"Äntligen börjar livet också kännas lite mer spännande. Fastän jag känner ångesten krypa längsmed ryggraden så känner jag också en sån otrolig iver. Jag vet att det kommer att vara kämpigt att säga hejdå åt familjen och vännerna samt att första tiden kommer att vara tung, men jag vet också att jag kommer ångra det i all evighet ifall jag inte åker. "


Torsdag och fredag spenderade jag till största delen på den årliga marknaden i Ekenäs."

"Det kommer dagar som jag saknar Janni, sådär in i helvetes mycket. Idag var en sån dag."

 "Denna tisdag hade (har) jag nämligen äran att spendera med Thure."



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar