Sidor

måndag 15 december 2014

regniga måndag

Hejsanhoppsan!
Åter igen har måndagen knackat på dörren och vi snällt släppt in honom här. Förmiddagen har löpt riktigt smort, och jag hoppas verkligen att eftermiddagen med Max gör det samma...

Helgen svischade förbli i racerfart med jobb som huvudsaklig göra. På lördagen firade vi lite jul här också med stallet, med lite uppvisningar samt kaffe och kakor.
Söndagen jobbade jag undantagsvis med Katie och vi kunde konstatera att vi utgör ett makalöst team, dvs. var klara på rekordtid!

Resten av veckans kvällar börjar vara lite fullbokade och jag är verkligen inte ledsen över saken, det betyder bara att fredagen kommer lite fortare så att jag får krama om världens finaste.
Imorgon är det kavalett träning och hoppning på schemat och min bäbis Orpheus skall för första gången slippa med på den förstnämnda aktiviteten.
Onsdagen ser ut ser ut som hästprovarkväll igen.
På torsdagen skall vi som jobbar i stallet fira lite jul genom att gå ut och äta, fint så.

Okej, jag känner att jag mest bara pladdrar strunt, så vi får höras senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar