Sidor

tisdag 30 december 2014

10



"0853, damen i navigatorn har än en gång fört mig till rätt ställe och jag kör in i parkeringshallen. 
Trippelfan, parkeringshallen visar sig vara mindre än en fullproppad hamsterbur. "

"Hade ju som tidigare nämnt denna helg ledig. Gårdagen spenderade jag på dagen i Bremerhaven och på kvällen hade vi filmkväll med Katie."

"Började min andra dressyrträning för Sigi med att nästan släppa en tår. Hästen under mig, som jag inte hade ridit sedan senaste träning, kändes som en snigel i motvind och segare än kola." 

"Ah, känslan av en fungerande wi-fi." 

"Vrålhungrig. Väntar på att Katie skall prata klart med sin chef i Nederländerna så att jag äntligen kan få mat. "

"Ända sedan jag kom hit har jag varit riktigt förundrad över vädret, de tre hela dagarna jag varit här så har vädret levererat sol och sommarvärme."

"Som jag så vackert på Facebook ändrade så är jag för tillfället bosatt i Hagen im Bremischen."


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar