Sidor

söndag 28 december 2014

8


"Idag tog jag bilen in till Ammersbeck för att inhandla lite frukter och grönsaker som är lite knapert av här."



"Alltså. Lixom. Helt slutkörd. Vill inte veta hur jag kommer att vara efter en vecka.... Men jag är vid liv.

Flyget gick bra fastän jag, av blickarna jag fick till döma, snarkat ganska duktigt. Men det var ju så skönt att sova lite."


"Idag åker vi med Emma till Helsingfors för en utgång med Tobbe."



"Idag var jag sista dagen på jobb i K. Känns lite vemodigt, men ändå ganska bra. Livet går vidare."



"Egentligen kan man säga att jag spenderade mestadelen av förra helgen hos min granne."



"På lördagen plockade jag upp Janni för att åka ett varv ner till Rilax. På eftermiddagen styrde vi kosan mot Kisko och hennes stuga. "



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar