Sidor

onsdag 31 december 2014

Den traditionella listan!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jaa, flyttade hit till Tyskland!

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Lovade visst att aldrig lova något igen, och måste säga att jag inte riktigt höll mig till det..

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Jadå

4. Dog någon som stod dig nära?

Jo, eller en släkting

5. Vilka länder besökte du?

Estland, Sverige, Spanien och förstås Tyskland

6. Är det något du saknat år 2014 som du vill ha år 2015?

Stabilitet.

7. Vilket datum från år 2014 kommer du alltid att minnas?
31.5

8. Vad var din största framgång 2014?

Att jag tog studenten!

9. Största misstaget?

Misstag hör väl inte till sånt jag sysslar med? ;) Näe, men några stora misstag gjorde jag väl inte!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Jaa, eller förkyld nog!

11. Bästa köpet?

Flygbiljetten hem över julen.

12. Vad spenderade du mest pengar på?

Godis och alkohol säkert...

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Jovisst, alla mina nära och kära!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2014?

Måste säga låten "Bad", påminner om Maggan!


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Tror jag var ganska lika, kanske lite gladare? 

16. Vad önskar du att du gjort mer?

Levt!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Måste lära mig att inte öppna käften när jag inte borde.

18. Hur tillbringade du julen?

Med familjen.

19. Blev du kär i år?

Jo.

20. Favoritprogram på TV?

Hmm, detta år? The Bold and the Beautiful.

21. Bästa boken du läste i år?

Kepler - Sandmannen

22. Största musikaliska upptäckten?

Jake Coco

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?

Egentligen var det väl julklapp, men en ny dator!

25. Något du önskade dig men inte fick?

Att jag skulle vinna huvudvinsten på lotto?

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2014?

Spelkväll och en kall med Cissi i Rådis källaren!

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Kanske lite mindre hjärtesorg skulle ha varit kul..

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2014?

Ganska lika som ifjol..

29. Vad fick dig att må bra?

Vänner, mat och familjen!

30. Vilken kändis var du mest sugen på?

Liam Hemsworth

31. Vem saknade du?

Pappa.

32. De bästa nya människorna du träffade?

Min nya familj och människorna här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar