Sidor

fredag 26 december 2014

Lite nattliga funderingar

01:15, juldag och jag ligger i min sköna säng. Egentligen var jag hemma för sisådär en halvtimme sedan men fastnade litegrann på sociala medier förrän jag kom såhär långt.
Valde att gå hem från krogen ganska tidigt, egentligen hade jag väl inställt mig på detta redan före jag drog på förfest så någon överraskning var det inte.
Nu skall ni inte tro något tassigt, för en kul kväll hade jag minsann!

Jag kände som sagt redan före jag for att jag inte egentligen alls ville gå ut. Jag ville spendera tid med vänner och familj men också få sova lite längre än dedär 4 timmarna om jag festat kvällen fullt ut.

Jag är lite tudelad när det gäller att åka iväg. Veckan hemma har varit så otroligt skön och jag skulle absolut villa stanna i detta winter wonderland och umgås med alla fina, men samtidigt känner jag också precis varför jag ville åka iväg i första hand.

Man måste åka iväg för att kunna komma tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar