Sidor

söndag 14 december 2014

4


"På dagen tog vi hästarna med Cissi på en lång promenad och eftersom jag lovat redan tidigare att spendera kvällen medhenne så smidde vi planer på färden. Planen blev denna gång några kalla i källaren och så drog vi till Fe."

"Imorgon bär det av till Åbo, och Åbo-slott med Janni. Fina pipor"

"Igår kväll åkte vi också till stugan för att städa lite till och avnjuta årets första bastubad där, gjorde också årets första dopp.. "


"Dag 6, min bästa kompis
Är lyckligt lottad med många fina vänner. Många som står nära.
Men en som jag känt länge och en som länge stått mycket nära hjärtat är Tobbe.
Killen känner mig bättre än mig själv och kommer alltid med bra råd.
En person jag verkligen inte skulle kunna leva utan. Älskar dig!"


"27 Dagar till MAGGAAAN!"

"Bestämde oss med Janni för att åka till Hullut Päivät och destinationen blev denna gång Åbo."

"Glömde totalt bort att berätta att förra måndagen åkte vi med Anna till Helsingfors. Hade inte sett sötisen på evigheternas evighet och att få spendera en heldag med henne var verkligen behövligt. God mat, skratt och lite shopping bestod dagen av."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar