Sidor

fredag 12 december 2014

3


"Det blir nog bra, hoppas jag. Innerst inne vet jag nog att allt kommer att ordna sig. Men det är kvällar som denna som gör allting lite svårare, ni vet när man ligger ensam i sin säng och ute är himlen sådär löjligt vacker med alla sina stjärnor, då är det lite svårt att låta bli att sakna. Sakna att somna i en varm famn, sakna närheten, sakna känslan, ja bara sakna det som rycktes bort."

"Musikalen Shacki är något jag verkligen rekommenderar åt alla! Skådespelarna var otroligt duktiga och budskapen kom fram"

"Plockade upp Janni och Tee för att åka till Ekenäs, käka lite god mat och glass samt allmänt bara njuta av det fina vädret. "

"Inleder idag första veckan av min ledighet från skolan."

"Det blev en rolig men mycket känslosam kväll igår. Dansade, pratade, pratade, pratade och avslutade kvällen med en dans som jag nästan ville gråta under. Dock är tårar inget jag väldigt lätt pressar fram, så jag lät bli nu också. Bra så."

"6/7 skrivningar avklarade. "

"På fredagen åkte jag med min mor till Stockholm som sagt. Blev en riktigt lyckad kryssning och dag i Stockholm! Aldrig fel att spendera lite kvalitéts tid med mamma."

"Sovmorgon, lite läsning och på kvällen åkte jag till Ekenäs för inflyttningsfest hos Jens. Kvällen blev bra på alla sätt fastän det kanske blev lite för mycket av det goda.. Hehe". 

 "Efter att ha varit på en ridtur i vårvädret med Cissi funderade vi på om det kanske skulle barka ut på kvällen. Sagt och gjort några timmar senare åkte vi iväg till bowlingen med lite till schack och avslutade kvällen på Fé." 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar