Sidor

fredag 17 april 2015

thank god it's friday

Idag firar jag att jag lyckats tugga sand tre gånger inom loppet av en vecka, från samma häst. Alltså, vad händer?! Tror mitt undermedvetna bara tycker att det är kul med lite spänning i livet och därför har mig att dimpa ner lite oftare än vanligt. 
Annars har dagen rullat på som vanligt, Lilys träning idag gick över förväntningarna och både jag samt min tränare var lika förvånade. Söta arma öde vad jag kommer att sakna honom när jag åker tillbaka till Finland...!!

Jaja. Åkte ett varv till butiken nu på kvällsidan och VET NI VAD JAG HITTADE?!?!?!? Jo.... trumvirvel...... OSTBÅGAR! Jag kan inte beskriva lyckan i ord, trodde jag skulle dö av excitment på fläcken.

Okej, egentligen har jag inget himla intressant att berätta. Imorgon inleder jag min sista jobbhelg här (för denna gång åtm..) och fastän det skall bli skönt att åka till Finland så känner jag att jag nog kommer att sakna dessa helvetiska helger.

Nu kan jag höra mina ostbågar skrika efter mig, så vi får höras på nytt igen!
Jag önskar er alla en fin helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar