Sidor

torsdag 2 april 2015

Jag hade en gång en båt

Tänkte att det är ju snart sommar, så vi kör en sommar-lista!

Hur länge ska du vara ledig?
Min sommarsemester iår kommer att vara 1.5- ungefär 15.6 tror jag.
Kommer du vara singel eller ej i sommar?
Haha well, som det ser ut nu så är det nog singel
Hur många nyktra dagar blir det?
Oj, jaa. Öm. Många? Några
Brukar du kolla in andra tjejers kroppar på stranden?
Inte något jag har som hobby, men visst händer det sig. Oftast ligger man sen där grön av avund och stirrar ner på sig själv som påminner mer om en valross än ett vältränat timglas.
Om man vill bada i sthlm: vart gör man det?
Bra fråga. Ingen aning faktiskt.
Kan du tända en grill?
Ja! Eller, ibland..
VIlka solglasögon kör du?
Har faktiskt inte inhandlat årets än. Har en tendens att söndra eller alternativt tappa bort mina solglasögon och därför går ungefär hela min lön till att köpa nya.
Går du osminkad om dagarna?
Ja.
Är du cornetto eller piggelin-tjej?
Cornetto, tror jag.
Vad är sommarens soundtrack?
Jag tror Fourfiveseconds kommer att bli en riktig sommarplåga.
Var åker du på semester?
Holland och England!
Andra sommarplaner?
Nepp, tror jag kommer spendera måttligt med tid på jobbet.
Sommarens outfit? (En för soligt och varmt väder, en för rusk)
När det är soligt kommer jag vandra runt i mina nya assnygga och assköna höga jeansshorts och nåt linne. Äh vadå, rusk under sommaren? 
Hur håller du formen?
I don't.
Sommarens drink?
Tror vitt vin kommer att ligga ganska högt.
Vad kör du för bikini?
Också ett projekt som ligger på inköpslistan. Tror jag satsar på nåt färglatt iår! Kanske nåt med blommor? 
Hur sminkar du dig i sommar?
Troligen bara ett solpuder och lite mascara.
Sommarens maträtt?
Kassler!!!!! 


1 kommentar:

  1. Härligt att du tar lite semester i början av sommaren för denna sommar skall göras legendarisk! :)

    SvaraRadera