Sidor

lördag 18 april 2015

kommer för alltid va eran soldat

Ute skiner solen och fåglarna kvittar, och här sitter jag med näsan i datorskärmen. Märkte på statistiken att ni måste ha haft helt ok väder i Finland också de senaste dagarna? Sluta upp med såna fasoner och in tillbaka för att läsa bloggar!!

Jag kan inte ännu heller (kanske mera VILL inte) inse att detta är min sista arbetande helg här. Kunde inte sova förra natten för att jag kunde inte sluta tänka på att jag om ynka två veckor kommer att lämna mitt andra hem. Och min andra familj. Och min finaste Lily.
Men vet ni, inte skall vi sörja. Först väntar ett besök till Holland och finaste Katie och sedan ett två veckor långt besök till England och Cissi. Efter det väntar en nästan månad lång semester, utan hästar.

På senaste tiden, troligen i och med att jag ridit mycket mer än vanligt och verkligen fått en chans att utvecklas, så har jag funnit en del av min ridmotivation tillbaka. Sakta men säkert börjar jag närma mig stadiet var jag tycker att hästar och ridning är kul igen.
Trots allt detta så tänker jag ändå ta en välförtjänt semester bort från hästar. Lily kommer att stanna här till åtminstone slutet av juni och Hjördis kommer jag förstås att besöka och rida, men en del av ansvaret för henne ger jag till andra.
Förhoppningsvis är jag lite klokare med hur framtiden gällande allt ser ut efter min ledighet.

Nu kallar Grey's. så vi får höras!

Bjuder på tre bilder från dagens "skuffa-ner-hö"-projekt, och en på Calimero bara för att han är så goer.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar