Sidor

söndag 12 april 2015

sunny sunday

Jag gjorde två saker under dagen igår. Besökte Wilhelma (zoologiska och botaniska trädgården) samt besökte Mercedes Benz museet. Ångrade lite att jag gjorde båda på samma dag, eftersom båda aktiviteterna tog nästan 4 timmar (per museum) att gå igenom, så ni kan ana hur mina fötter värkte efteråt..
I alla fall så kan jag verkligen rekommendera båda två! Visst kostade båda ganska många slantar, men båda var absolut värda varenda penni. 

Okej, kanske jag gjorde lite mer än två saker. Stannade via ett köpcentrum här för att söka lite take away och tappade bort mig till Primark före jag äntligen fick min mat. På kvällssidan beställde jag lite middag från room service (godaste chokladkakan ever!!) och pratade med både Odin och Cissi på skype. 

Kommer att dela upp bilderna i tre eller fyra delar varav del ett får ni här! (orkade inte redigera bilderna så ni får nöja er med orginal :))





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar