Sidor

torsdag 23 april 2015

don't stop me now

ÄNTLIGEN ÄR DENNA DAG SLUT. Det betyder, kära stalkers, att jag har TRE dagar ledigt!!! Mindre kul är det väl att detta är min sista helg i Tyskland, och att största delen av helgen kommer att gå till att packa. Men let's just ignore that fact for now.

Tisdagen flöt på som vanligt med lite skuttas på gräsplanen, onsdagsmorgonen samma sak och ännu idag tog vi Lily och Orpheus dit på nytt. Gjorde också valet att lämna kvar alla hinder där till nästa vecka, ni kan tänka er hur jag redan räknar dagar. Hehe.

Imorgon står min sista *gråter floder* dressyrträning på schemat, efteråt har jag lovat att ta några bilder på Andrea och hennes ponny och efter det tror jag det är Bremen som gäller. På lördag kommer jag att ta och shoppa loss riktigt ordentligt (smart som jag var packade jag ju inga vår/sommarkläder med mig när jag kom på hösten, och det börjar bli lite småvarmt att gå runt i tröjor...), på kvällen är det pizzakväll samt utgång med Natascha som gäller.
Söndagen blir säkert en dag jag kommer ligga ganska lågt. Troligen på toalettgolvet.
Aja, ni vet var jag finns. Blev lite orolig då jag nämnde åt Cissi att bloggen legat på autopilot den senaste tiden och hon kommenterade att "men, om du skulle dö så skulle ju ingen veta eftersom din blogg fortsätter publicera inlägg", så jag tänkte det är bäst att bara kasta ut alla planer färdigt hit.

Ha en fin helg mina underbara läsare!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar