Sidor

onsdag 8 april 2015

frisörsbesök

Till födelsedagen av familjen här fick jag ett presentkort till samma frissa min HM går till. Hon har klagat rätt länge på mitt hår, och jag är mycket tacksam för presenten.

Jag brukar aldrig vara nöjd när jag kommer från frissan. För det mesta ser jag ut som en pudel eller en 60årig tant. Jag har aldrig haft den där "jag-är-otroligt-snygg" känslan som alla gör reklam för. Förrän idag.

Som mitt hår är nu är det en process att få det till vad jag vill ha som slutresultat. Dock har jag aldrig varit nöjdare. Jag måste ha sett ut som ett fån när jag gick med mitt leende på läpparna ut från salongen och puffade till mitt hår varannan sekund. 
Harmar att jag inte bad min frisör ta bilder, nu får ni nöja er med såna som är tagna efter att håret genomgick x antal vindpustar och lite regn, vilket inte gör håret rätta.

jahaopp, vad tycker ni?

Ni ser säkert vilka som är före och vilka som är efter själv.. ;) 














3 kommentarer: