Sidor

tisdag 21 april 2015

efterlängtade tisdag!

Tisdag, dagen jag väntat på i en hel vecka typ. Min HM kläckte nämligen ur sig förra veckan att vi skulle kunna flytta ut lite hinder på en av alla enorma gräsplan här, ni kan säkert gissa min iver..
Klockan tre skall hindren flyttas och sedan är det bara att sätta igång! Orpheus och Lily står på dagens schema, Emilio imorgon. Kameran och telefoner för filmning följer förstås med!

Efter dagens första hästar idag fick jag rycka in som barnvakt åt Max, och efter lite bus utomhus samt mat däckade han ganska fort i sin säng. Jag tar tillfället i akt och använder lite internet samt sitter och myser i vad som måste vara den bekvämaste fåtöljen (hamnade googla hur man stavar fåtölj, och skrev det ändå säkert fyra gånger fel) ever.

De senaste dagarna här har levererat sol och semi-varmt väder, vilket har betytt att jag inte bara kunnat rida ute, utan också att vi med Max kunnat njuta av eftermiddagarna på stranden.

Jag önskar er en fin vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar