Sidor

lördag 18 oktober 2014

Trött tjej här hej!

Huvudvärken bankar på dörren och jag vill verkligen inte släppa in den..

Har varit en ganska bra dag idag. Jobbet gick smidigt, hästarna jag red gick bättre än vanligt och min arbetskamrat hjälper mig på traven med en hemlis. Hihi.

Igår hade jag min första lediga fredag som jag fyllde med en lång länk, cykeltur in till byn och Lilys uppkollningscheck med veterinären (lite bättre än förra gången, vi håller oss positiva) haha hade inte bokat nån tid eller nåt men råkade springa på henne i stallet och hon frågade om jag ville att hon skulle ta en titt. Har jag nämnt att människorna här är underbara?!

Okej men nu väntar dagens andra film på att bli sedd, förhoppningsvis somnar jag under den.

Godnatt från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar