Sidor

torsdag 16 oktober 2014

torsdag och förhoppningvis ett snabbare internet!

Ah, känslan av en fungerande wi-fi. Vi har haft lite trubbel med internetanslutningen nere i vår lägenhet, vilket har lett till att exempelvis Skype inte riktigt fungerat som man kanske skulle villa. Nu dock ärade vänner så ser framtiden ljus ut, HM fixade en repeater åt oss! Lyckans dag.
Inser att jag låter exakt som vi ungdomar nuförtiden gör, allt vi bryr oss om är en snabb internetuppkoppling. Men att leva långt hemifrån och veta att via internet kan man lätt hålla kontakten med alla hemma gör att man blir lite desperat efter internet. Så de så.

Annors rullar vardagen på ganska som vanligt här. Idag har jag nyss spenderat en förmiddag med Max, som gick hundrasjuttioelva gånger bättre än eftermiddagen igår, och ikväll skall jag först avverka en tur i stallet och sedan övervaka en sovande Max då HM åker bort.

Jo, jag vet att jag lovat ett inlägg om lite känslor och sånt, och jag tänker fortsätta lova att det nog är påkommande. Tålamod vänner, tålamod.



2 kommentarer: