Sidor

torsdag 23 oktober 2014

because I know for sure that you are the love of my life

Godmorgon!
Andra morgonen i rad som jag vaknar utvilad. Igår lyckades jag tillochmed vakna med en "nu jävlar annamma" - attityd som gjorde att förmiddagen i stallet bara flög förbi, den attityden hade dock gått och gömt sig idag.. men jag klagar inte!
På dagens schema står en förmiddag med Max och på eftermiddagen äntligen (!!!) ett möte i banken. Skall öppna ett bankkonto här så att jag äntligen (!!!!!) kan få min pre-paid att fungera.

Annars så rullar dagarna på ganska som vanligt här, helgen som står och väntar är min lediga helg och troligen åker jag in till Bremen på lördag för att kolla in staden närmare. Söndagen har ännu inga speciella planer men jag skall idag ringa ett samtal och förhoppningsvis står söndagen inte tom efter det. ;)

Nu skall jag kolla lite Hart of Dixie (hej jag heter Felicia och jag är beroende av serier), och vänta på Max.
Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar