Sidor

söndag 19 oktober 2014

Hunt you down, eat you alive, just like animals

Hej på er!
Hur har er helg varit?
Min har gått i jobbets tecken. Dock har vi riktigt sommarväder, så det är inte alls så farligt. Kan ni tänka er att vi har söndagen den 19 oktober och utomhus är det 22 grader?! Under hela förmiddagen/dagen så sken också solen. Lyx.
För tillfället avnjuter jag min fyra timmar långa matpaus. Söndagar är nämligen bara till för att städa stallet etc, och på eftermiddagen går vi bara ett varv dit för att ta in lite hästar. Dock red jag Galileo idag på morgonen, bara för att liksom.

Passade på att göra nåt nyttigt nu på min lediga stund och gick iväg på en lite längre promenad. Dock hamnade jag skynda mig snabbt hemåt då jag märkte att molnen blev bara mörkare och mörkare..

Okej. Nog med struntprat.
Ha en fin fortsättning på söndagen!

saknar min fluffboll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar