Sidor

onsdag 8 oktober 2014

Härbordevaraenrubrik

Vrålhungrig. Väntar på att Katie skall prata klart med sin chef i Nederländerna så att jag äntligen kan få mat.
Förmiddagen i stallet gick riktigt bra. Löshoppning stod på schemat och Lily fick vara med. De satsar mycket på dressyr här men låter ändå hästarna hoppa en gång i veckan, dock var alla ganska förvånade över hennes hopp.. haha.

Red också Parade nu på förmiddagen och jag blir varje gång lila förvånad över hur mycket jag lär mig här. Tyvärr kan jag inte (ännu iallafall) säga att det vore pga människorna, men hästarna. Hästarna här är annorlunda, och jag har fått rida riktiga "läromestare". Hästar som inte gör något gratis, men känslan när man lyckas är obeskrivlig. More of this please!

Gjorde ett träningsschema för Lily och mig idag och tänkte dela det med er lite senare!

Ha en fin fortsatt onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar