Sidor

söndag 5 oktober 2014

A picture says more than a thousand words.

Haha, skulle fota bilder åt er av stället med hästarna var lite intressantare så jag lyckades klicka över 200 bilder på bara dem.... Wuupsie. Men här är några, lovar att bjuda på fler i ett senare skede!

inga hästar har grimmor på i hagarna, så de lämnas ute på ställningar.



nöjd heeeest med sin nya flickvän. 

Jag kan tillägga här att det faktiskt är lite jobbigt med deras kärlek..
Ingendera går någonstans i hagen utan den andra och Lily (som hamnar komma in
till natten) total protesterar och så står båda och skriker på varsitt håll. Argh.

Flickvännen Lucita.

min finfina rumsgranne Katie!


ser ni vad jag menar med oskiljaktiga?

Flynn.

*dör söthetsdöden*






hihi, Golden i bakgrunden. Gamla gubbarna (Golden och Benjamin) har
en hel stor hage att traska runt i, men nöjer sig oftast med att stå vid porten och titta runt.

3 kommentarer:

  1. Nääää ja döööör va söta!! O stället ser helt amazing ut :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi! Joo är nog riktigt nöjd med mitt val!! :)

      Radera