Sidor

söndag 2 november 2014

sunday

Söndag. Har slutat jobbet redan vilket känns riktigt konstigt med tanke på att klockan bara visar 16:52 ännu, men jag klagar verkligen inte.
Denna helg har verkligen varit en av den bättre sorten.
På fredagen hoppade jag, ganska spontant egentligen, på tåget till Lüneburg för att träffa Janni och hennes besök från Finland. Det var så otroligt skönt att få träffa sin bestie efter en tid som känns som en evighet. Dagen spenderade vi med en lång promenad på tumis i skogen, shopping och en utsökt middag.

Gårdagen gjorde lika som fredagen och bara flög förbi. Jobb på dagen och på kvällen åkte vi med Katie in till Bremen för att möta upp Natascha och Sandra för att gå på bio. Filmen var som alla filmer, teveserier... etc. dubbad med i detta fall gjorde det inte alls så mycket att jag inte förstod precis allt. Dessutom var Natascha snäll och gav en snabb översättning på de delar som var lite mer komplicerade. Filmen vi kollade på var Annabelle. Riktigt sevärd!
Efteråt gick vi för att dricka en kall (mest för att lugna nerverna efter filmen) på en riktigt mysig bar. Efter lite dans och sådant landade jag i sängen runt 3.

Denna dag har gått i jobbets tecken, och nu lider dagen mot sitt slut. Tror jag skall släpa iväg mig på en promenad och sedan kasta huvudet på dynan.

Hoppas er helg varit lika bra! :)


vår kaverikombo. och min cocis som två sekunder
efter att denna bild togs flög ut över hela golvet... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar