Sidor

lördag 8 november 2014

en lista lördagen till ära. (besvarad på torsdagen)

Hur gammal är du? 19. (Fatta att jag fyller 20 om bara två månader?!?!)
Hur gammal känner du dig? 4½ ungefär.
Vad har du gjort i dag? Jobbat! 
Vilken film såg du senast? The lucky one.. 
Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför? Måste faktiskt säga våren.. Älskar när allt lixom tinar upp igen, och man vet att man har hela sommaren framför sig.
Är du besatt av någonting? Internet.
Beskriv platsen du befinner dig på just nu? Min inte alls så bekväma stol i mitt rum.
När vaknade du i dag? 07:30.
Vilken är din favorithögtid? Julen!
Vad lyssnar du på just nu? Ljudet av tvättmaskinen i rummet bredvid.  
Har du någon gång brutit ett ben? Nae, bara lite fingrar.
Snarkar du? Jo.
Hur går du helst klädd? Mina hippiebyxor och en skön tröja.
Vilket stjärntecken är du född i? Stenbock.
Vad sa du senast? "Okey"
Vad har du i dina fickor? Ingenting.
Vad köpte du senast? Godis.... hehe. 
Hur många gånger har du flyttat? Jaa, en gång. Två om man räknar flytten till Tyskland.
Vad åt du till frukost? Müsli.
Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? Jag var 9 och gick i 3:an tror jag, inte så komplicerat liv inte. 
Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? På nattduksbordet.
Är du blyg? Nja, mest bara inte villig att frivilligt ta kontakt.
Vad heter du i andranamn? Ellen Alice.
Har du svenskt ursprung? Finlandssvensk.
Har du eller har du haft några smeknamn? Oja, Fia är väl det vanligaste.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar