Sidor

måndag 10 november 2014

monday

En ny vecka, full av nya utmaningar. Denna vecka är faktiskt en lite mer utmanande vecka då vi börjat med att rida unghästarna. Bara för att jag är minst är jag den som hamnar upp först, men i detta fall så stör det mig inte sådär himla mycket.
Idag var det Cilia som fick vara först ut att hamna balansera med mig på ryggen. Hon har dock blivit riden tidigare, för ett år sedan, så jag var ju inte den första som klängde där. Dock visade hon sig vara gammal och van, brydde sig inte riktigt om att jag satt där och fortsatte lugnt lunka runt. Bra så.
Under slutet av veckan skall de andra två unghästarna börjas, (varav en kanske flyttar lite mot nordostlig riktning senare, om ni förstår vad jag menar ;) ), och i och med ingångsättningen kommer jag att ha mitt ridschema ganska packat med hästar. Känner mig faktiskt förväntansfull.

Okej, nog svamlat. vi hörs imorgon?

Cilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar