Sidor

tisdag 18 november 2014

besvikelsens tisdag

Alltså. Jag har fullt trott hela gårdagen att det var tisdag igår, förstår ni då hur otroligt besviken man blir när man vaknar idag och märker att "nej, men det är ju tisdag idag". Argh.
Iallafall så har dagen börjat riktigt bra med ridning av två hästar och sedan spenderade jag två timmar med Max. Jag börjar bli lite orolig faktiskt på tal om Max, han har under de senaste 4 (!!) dagarna varit på konstigt bra humör, liksom glad och t.o.m gosig.... när kommer detta goda humör vända och han blir en eldsprutande, skrikande och hatisk liten drake..? Spänningen stiger.

Stämningen har varit lite, trög, här hos oss såhär i början på veckan så det har blivit rätt mycket skrattas åt lite allt och inget. Som igår då vi släppte ut våra "skötponnyn" (två ponnyn som bor här medan ägarna är på semsester), anyway, så stod vi och stirrade på dem en stund och undrade vilken ras de möjligen tillhör..

efter en stund;
Katie - "they're probably GFP's.."

Jag - "ehm, jovisst...?!!"

Katie - "German fat ponies"

Trodde att jag skulle dö av skratt.. hahahaha

Okej, nu skall jag ta och sova en stund, vi hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar