Sidor

onsdag 19 november 2014

dangerous



Imorgon!
Jag kommer att åka på kvällen till Lüneburg och spendera hela helgen där med Janni, behöver jag berätta hur glad jag är? Hihi!

29.11!
Jag skall åka iväg med Andrea och hennes hopptränare för att prova lite hästar...

6.12!
Inte bara för att det är Finlands självständighetsdag utan för att vi kommer att åka in till Hannover för att gå på en mässa, och inte vilken mässa som helst utan Pferde und Jagd! Hejdå pengar!

13.12!
Då firar vi lite jul här hos oss och skall bl.a uppträda med quadrille (stavning?) som vi övat på sen jag började här. Dessutom skall vi visa upp något som har med hoppning att göra också, detta är dock lite i planeringsskedet ännu....)

19.12!
Då planet lyfter klockan 19:10 från Hamburg för att ta mig hem till Finland. Bestämde mig redan när jag kom hit att jag skulle åka hem över julen, så biljetten har varit bokad över en månad.

finns säkert mer som jag inte riktigt kommer på just nu.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar