Sidor

torsdag 5 februari 2015

Normalfunttade människor

Blev riktigt glad då jag märkte den positiva responsen på detta inlägg! Stort tack till er!

Dock såg jag att bilden jag lade till inlägget hade samlat lite förundrade blickar. Måste i ärlighetens namn säga att jag inte riktigt orkade söka fram någon bild så laddade snabbt upp en bild jag redan hade på min telefon. Detta i sin tur ledde förstås till att jag inte riktigt fattade att man kan tolka en bild på så många olika vis. Missförstå mig rätt nu, jag skriver detta för att jag blev så glad över hur människor verkligen tänker olika, vilket i min värld värderas högt.

Jag själv anser dock att jag helt bra nog skulle kunna komma hem till vad som avtecknas på bilden. Jag har inte riktigt något emot människor som spelar, jag hör väl till den generationen som på sätt eller annat växt upp runt spelkonsoler. Själv har jag aldrig fastnat för att sitta timtal framför en tv eller dator, men det betyder inte att jag inte skulle kunna dejta någon som finner en sådan grej underhållande.

Aja, är väl mest bara glad över att det ännu faktiskt finns människor där ute med riktiga hjärnor och egna åsikter. Tack för det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar