Sidor

måndag 2 februari 2015

februari och sommarväder

Hej på er, hur var eran helg?
Min var verkligen i bästa laget, kommer att göra ett skilt inlägg med bilder från Berlin senare.

Idag är det 2.2, vilket betyder att jag varit här i 4 månader. 4?! Vart har tiden flugit iväg.. Senaste månaden har kanske varit lite kämpigare än andra, börjar bli lite slut på jobbet i stallet och därför hamnar gänget lätt in i små onödiga argument.
Jag trivs fortfarande bra på gården, jag och Max har kommit närmare varann delvis troligen på att jag äntligen börjat prata lite tyska och han börjat kommunicera mer.

Inget speciellt har hänt under denna senaste månad egentligen, har lagt lite mer tid ner på att fundera vad jag skall hitta på när jag kommer härifrån och sådant.

Efter denna månad kommer Katie också att åka hem till Nederländerna, får ser hur jag kommer att överleva efter det.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar