Sidor

torsdag 12 februari 2015

En ny drog

Nu när vi inte har internet i vår lägenhet så har jag inte riktigt kunnat kolla på de serier jag tidigare följt. Dock så hade Katie en serie på sin minnepinne som jag valde att ge en chans.
Har tidigare hemma kollat på en liknande serie, eller egentligen är det väl samma bara att i olika länder och olika skådespelare.
Vilken serie pratar jag om? Jo, Sherlock.

Fastnade redan från första avsnittet, och nu har jag lite svårt att göra något annat än ligga med näsan fast i datorskärmen.

Serier var det löses mord har jag alltid gillat, så egentligen var det inte alls en så stor chansning när jag började kolla på denna. Älskar att denna har en liten annan twist än de "vanliga"  CSI, NCSI etc etc etc, så verkligen en serie jag rekommenderar åt alla!!

1 kommentar:

  1. Det borde inte ta dig längre än en vecka att se igenom hela, om jag kommer ihåg rätt finns det bara 6 avsnitt eller var det 8. Dom är ju nog ganska långa, men ändå. Skit bra!

    SvaraRadera