Sidor

onsdag 11 februari 2015

mittwoch

Vi har haft full rulle här på gården de senaste dagarna. Många är sjuka, vilket lett till att vi fått jobba lite extra mycket. Dock fick jag ändå igår lämna stallet för att spendera eftermiddagen med lillisen. Vädret var ganska tråkigt, så jag klädde på mig springkläderna, sparkade ut hunden och gav Max ett kex och så bar det iväg på en springtur.
Använder stackars Joe som en ursäkt för att dra mig ut på längre promenader och länkar, måste kanske tillägga att han verkligen hatar att gå längre än utanför dörren. Verkligen första gången jag träffat på en hund av hans storlek med denna åsikt om att gå ut.

Resten av denna vecka består endast av denna eftermiddag med Max och morgondagen, för sen sini är det fredag, och fredag betyder träff med Janni och så kommer mamsen hit på kvällen!! Lyckligtjej95.

Hoppas er vecka börjat mindre kaotiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar