Sidor

tisdag 24 februari 2015

Hjördis?


Fick denna fråga för en tid sedan, och tänkte att jag svarar i ett inlägg så får ni andra nyfikna ett svar tillika!

Enligt de senaste rapporterna jag fått så mår hon riktigt prima!
Efter lite strul med saker och ting så ser hennes situation ut såhär just nu; hon hyrs av två tjejer varav ena jag nämnt tidigare här på bloggen, Mickis. Mickis har mitt fulla förtroende och därför valde jag att ge över huvudansvaret åt min finaste ponny åt henne. Jag vet att hon tränar henne på ett sätt jag själv skulle, och ser till att hon blir bra behandlad.

Den andra tjejen som också hyr henne heter Ines. Ines är lite en lite yngre variantens ryttare, och hon tränar med Hjördis på lektioner tre dagar i veckan. Med henne får Hjördis också gå på min vanliga tränares hoppträningar, vilket jag tror ponnyn min njuter av.

Så jag tror hon lever loppan dendär tjockisen min. Bara ungefär två (!!) månader kvar tills jag får flytta hem henne och gosa med henne dagarna i ända!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar