Sidor

lördag 14 februari 2015

Fredagen den trettonde

Uppdatering; detta inlägg borde ha publicerats igår men blogger valde annat. Typiskt fredagen den 13onde blev mammas flyg inhiberat.. Men men men, står för tillfället på flygfältet och väntar på henne!

Fredagen den 13onde och jag ligger i något jag tror är det finaste hotellet jag någonsin varit på. Skulle checka in i receptionen men blev ivägskickad till en annan byggnad med orsaken att jag "hade bokat rum i en annan klass". Förstd inte alls vad damen menade förrän jag sedan checkat in på andra stället, släpar upp mig själv för fyra våningar trappor och steg in i rummet. Wow. Hade tydligen i misstag bokat lite finare rum än planerat. Hups. Till mitt försvar så var dessa rum bland de enda som fanns kvar. Faktiskt.
Aja, jag klagar inte.

Om sisådär två timmar skall jag möta upp Janni och ikväll söker vi mamma från flygplatsen. Kvällens plan är att gå på bio, vi skall kolla Fifty Shades of Grey. Är lite misstänksam, och kan inte tänka mig att filmen kan vara alls nära på lika bra som böckerna. Återstår att se.

Önskar er en fin helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar