Sidor

tisdag 3 februari 2015

49 frågor

1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till? - Josefine Alice
2. Vad kan du verkligen INTE äta? - Spenat..
3. Vilken var den senaste filmen du såg? - The Tourist
4. Har du bra självförtroende? - Jaa, det kan man väl säga..
5. Äger du en onepiece? - Jadå
6. Snusar eller röker du? - Nej.
7. Beskriv ditt drömutseende. - Mila Kunis
8. Skriv namnet på någon du ser upp till. - Oj, min mamma eller mormor kanske
9. Någon du har kysst. -  Neeej, men det är väl inte rättvist att skriva sånt häär
10. Den du saknar. - Med "den" anser jag att vi menar någon "speciell".... Kanske någon som just nu befinner sig i Asien.
11. Den du senast sov över hos. - Jannis
12. Vem skrev du senast med på Facebook? - Andrea
13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? - Ja!
14. Vad väljer du, godis eller chips? - Chips!!!!
15. Har du rykten efter dig? - Troligen.
18. Din absolut sämsta egenskap? - Mitt temperament
19. Din bästa egenskap? - Min förmåga att kasta mig huvudstupa in i saker som för mig anses viktiga
20. En låt du är beroende av just nu. -  Rea Garvey - Wild Love
21. Vad stod det i ditt senaste inkomna sms? - Passar bra :) 
23. Kan man vara vän med sitt ex? - Jodå.
24. Har du kysst en kompis? - Ja
25. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? - Tänker inte ens börja svara på denna
26. Har du provat på droger någongång? - Nej.
27. Vad vill du bli när du blir stor? - Lycklig
28. Hade du kunnat ha distansförhållande? - Öm, måste nog säga nej
29. Vad handlade din senaste dröm om? - Ingen aning
30. Vad väger du? Är du nöjd med det? - Vågar inte stiga på vågen. Hmm, lite tveksamt
31. Hur lång är du? Är du nöjd med det? - 166,5cm, och visst är jag nöjd!
 32. Vilken är den bästa svenska filmen? - Wallander filmerna!
33. De bästa svenska skådespelarna? - Mikael Persbrandt!!
34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? - Twilight
35. Ditt humör för tillfället? - Trött och seg
36. En vacker person. - Amanda.
37. Accepterar du okända som vänner på Facebook? Nej.
38. Vem kramade du senast? - Katie.
39. Vem träffade du senast? - Min HM.
 40. Är du kär just nu? - Ehm, vet inte riktigt.
41. Någon du vill träffa. - Janni och mamma!
42. När grät du senast? - Inte en blekblå aning
 43. Sminkar du dig varje dag? - Näe
44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? - Oj, vet inte
45. Är du helsvensk? - Finlandssvensk.
46. Den bästa bloggen? - Är faktiskt riktigt usel på att läsa bloggar så....
47. En artist du inte gillar. - Katy Perry
48. En artist du gillar. Många! Men kanske Daughtry
49. Är du en nagelbitare? - Nej 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar