Sidor

lördag 13 september 2014

what kind of love keeps breaking a heart?



När jag tänker tillbaka på de senaste dagarna så har de varit ganska passligt fyllda med program, fastän det emellanåt kändes som om tiden skulle stått stilla.

På torsdagen var det äntligen dags för en dejt med en mycket saknad Anna. Vi bokade in en till date och smed lite andra planer, som jag tyvärr inte i detta skede ännu kan berätta något om. ;)

Efter att ha sovit riktigt dåligt ganska många nätter nu bestämde jag mig för att fortsätta sova efter att jag släppt ut hästarna på fredagen. Snarkade på till 12 och spenderade sedan största delen av vad som kvarstod av dagen med Cissi. Blev promenad i skogen med ett gäng hundar och annat kul. Vetni jag förstår inte hur man kan ha sån tur som jag har haft med mina kusiner. Cissi är den jag nog är närmast med och det är så skönt att kunna umgås med någon som förstår mig så bra som hon gör.
Valde att bli kvar i Pojo och sova efter att hon hade skrämt upp mig som mördare.....

Är nyss hemkommen från en ridtur med Mickis. Hamnade göra ett litet stopp i Billnäs då Lily hade massage på schemat. Allting såg bra ut, så vi har ett stressmoment mindre.

Nu kallar dock en film, tror inte att jag kommer att hållas vaken hela men vi ser..


Wilson.
Första skypedejten med Janni! Hon var så suggig och fin..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar