Sidor

torsdag 25 september 2014

shattered glass

Mina sista dagar i Finland, på en tid iaf, ser ut såhär;
Denna dag har inga speciella planer. Besökte stallet redan på morgonen, och packade det som gick att packa i detta skede.
Imorgon står plättkalas hos mommo på schemat. Stallträff med Mickis är också inplanerat, och så måste jag börja tvätta kläder. Kanske kaffe med Emma?
Lördagen spenderar jag hela dagen i Tallinn med mamma, moster och Cissi. Natten avslutar jag väl på ettan, om orken räcker ända dit.
Söndagen är stresspackningsdag, och så är vi bjudna på mat till faster min.
Måndagen går till Lilys veterinärcheck och ivägskickning. Sista av mina egna saker skall också packas.

Fullpackade dagar detta! Känns ändå skönt att kunna spendera dem med släkten och vännerna.

grävde lite i arkivet och hittade denna under "love". Passar ganska bra här då lixom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar