Sidor

tisdag 30 september 2014

Första ångestattacken undan, nu ser jag lite ljus i tunneln

Första dagen avklarad!
Väntar på min kompis från rummet brevid att komma så att vi kan äta lite kvällsmål, sedan kallar sängen!
Denna första dag har mest gått ut på att lära känna stället, människorna och omgivningen. På kvällen hade jag min första "ridlektion". Hamnade upp i en dressyrsadel och sweet jesus när månne jag suttit i något liknande tidigare... Kritiken jag fick var inte alls så illa som jag hade trott, och jag tror jag kommer att ha mycket nytta av träningen jag kommer att få här. Här satsas nämligen mycket starkt på dressyren, vilket faktiskt inte är något mig emot.

Imorgon är det dags att gå igenom lite veckoscheman och kontrakt, och så anländer min lilla bääbis ju! Träningen kickas igång för hennes del redan på torsdag då den utomstående tränaren anländer. Så basically tränar vi ganska mycket under vakande ögon här, till en början med egen häst men senare också med stallets hästar.

någon dressyrryttare har jag nog aldrig varit

1 kommentar:

  1. Yayayayayyyy skriv massor om va du gör där! Viket ställe blev de nu sen? :)

    SvaraRadera