Sidor

tisdag 9 september 2014

Ett tappert försök till uppdatering. (samma lista som för ett år sedan, let's see vad som har ändrat!)

Fyra frågor om förhållanden.
Är du singel ? Jadå.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jag vill verkligen svara ja, men tyvärr får det bara bli ett kanske.
Hur många har du varit kär i? Ärligt? Kanske 2. Nej, två är nog ganska korrekt.
Är du kär just nu? Beror lite på hur man vänder på saken, men nej är nog mer rätt.
Tio frågor om dig själv.
Namn? Felicia
När fyller du år? 17 januari.
Några piercingar? Ja. naveln.
Vad har du på dig just nu? Hehe, trosor och en ullmaxf fleece.
Vad tycker du mest om hos dig själv?Jag kan vara så förbannat envis när jag vill.
Vad är du bra på? Att övertala folk.
Vem älskar du mest på denna jorden? Familjen och vännerna.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Ensam. 
3 frågor om dina vänner.
Vem vet allt om dig? Janni, Cissi och Tobbe.
Vem är den roligaste av dina vänner? Allihop.
Vem är snyggast av dina vänner? Alla.
10 frågor om idag.
Vad har du gjort idag? Lagat mat, sprungit en länk i regnet, träningar och så handlade jag lite.
Vad ska du göra nu? Sova.
Har du gjort något dåligt idag? Näe. Eller hehe, åt lite choklad på dagen fastän det inte är godisdag. Ajabaja.
Vad har du ätit idag? Svampsås och mos!
Har du duschat idag? Konstigt nog så ja!
Är du trött nu? Lite grann.
Vad händer idag? Nada.
Annat.
Hur mår du just nu? Ganska bra faktiskt.
Är du hungrig nu? Nja.
Vad är klockan nu just nu? 21:00
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? En hel massa. 
Musik.
Lyssnar du på musik just nu? Nej.
Vilket är ditt favoritband/artist?- Favorit och favorit.. Men förtillfället har Joshua Radin fångat min uppmärksamhet.
Vad gillar du för musik? Desto äldre jag blir desto mer allätare blir jag när det gäller musik. Dock ligger nog rock/metall närmast mitt hjärta.
Kärlek.
Är du kär just nu? Frågades inte detta just? Nej.
Har du kysst någon idag? Näe.
När kysste du någon senast? Oj, är nog en tid sen!
Är du romantisk? Nej.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Är nog better of on my own.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nåmen nej.
Vem sov du senast bredvid? Janni!
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Inte sådär himla gamla. 
Hur ska din kille vara?"haluun gangsterin herkän ja vaarallisen jol on huonoja ideoita" typ.. :')
Nåja! Hur listan såg ut förra gången hittar ni HÄR. (de som ändrat är de som är märkta med rosa)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar