Sidor

tisdag 16 september 2014

maastoestepäivä

Tisdag, men inte vilken som helst tisdag. Denna tisdag hade (har) jag nämligen äran att spendera med Thure. Ni som nu tror att jag hade en het dejt kan kasta de tankarna. Thure är Mickis alldeles underbart söta valp, som jag fick äran att agera barnvakt åt idag. 
Vi har förgyllt dagen med mycket busas utomhus och en playdate med Mandy hos mommo. Medan jag var i stallet nu på kvällen hade mamma inte heller kunnat motstå Thures charm så han hade fått vara med henne ute på gården och pyssla. 

På tal om stallet så hade vi inga vanliga träningar på schemat denna gång, istället fick vi hoppa terränghinder! Av två dagars tidigare intervallträningar på stubbåker märktes ingen trötthet hos någondera av hästarna utan båda lika ivriga över att slippa och hoppa. Hjördis slapp med av bara tur då en av ridskolehästarna inte kunde komma med. Ni som följer mig på instagram (feliciaellenalice) har säkert redan sett filmen på Hjördis! Lyckades få några bilder av mig och Lily också, alla © Kristina. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar