Sidor

torsdag 18 september 2014

the one person you can get mad at only for a short period because you have important stuff to tell them

Det kommer dagar som jag saknar Janni, sådär in i helvetes mycket. Idag var en sån dag.

Jag tror inte ni kan förstå hur det är att leva utan sin andra hälft. Alltså ja må i all underlighets namn låta knäpp, men så är det. Varje dag vaknar jag och är fem före att ringa och fråga vad vi skall hitta på, ända tills jag kommer på att ajnej, hon är ju tusentals kilometer ifrån mig. Varje-jävla-dag.

För att göra detta ännu mer som en äkta country-låt, så måste ni förstå mig lite. Janni är den finaste av vänner, hon är den bästa vän någon kan önska sig. Hon är en av dedär få personerna jag mött och lärt känna i livet som jag direkt vet, "hon här kommer att stanna".
Jag tänker inte berätta, mest för att de mesta vill ni inte veta, om våra crazy upptåg. Men låt mig säga såhär, tillsammans är vi som två personer som rymt från någon institution för mentalt fuckade. Alltså riktigt flippade typer. Missförstå mig rätt.
Men jag älskar den tjejen. Det finns nog ingen som vet så mycket om mig som hon gör, och jag sitter på ganska maffiga grejer om henne med, det är det som gör att jag vet att vi alltid kommer att vara vänner. ;)

Aja tack för att jag fick dela med mig om detta ologiska textinnehåll.

1 kommentar:

  1. Aaaaah the feels :'( Määki sua! Vi måst ta skypedejten som aldrig blev av!!

    SvaraRadera