Sidor

tisdag 9 september 2014

very much alive


Hej på er!
Har (igen) blivit en lite längre oplanerad paus på bloggen. Istället för att nu (också igen) lova er att jag skall skärpa mig och uppdatera oftare, så får vi bara med fingrar och tår i kors hoppas att det blir så. Har några inlägg liggande i utkasten som väntar på finslipning så skall försöka ta mig i nacken och publicera dem. 

Vad händer? Inte mycket. Hamnade gå och läsa min blogg för att alls minnas när jag senast uppdaterade, än mer exakt vad jag skrev.. 
Hela förra veckan gick till att mentalt förbereda mig för att Janni åker iväg. Typ. Finaste vännen åkte iväg på lördag och I'm doing pretty good hittills. Det var verkligen inte lätt att säga hejdå, men jag tröstar mig med att det bara var ett "vi ses snart igen". 
Veckan har börjat bra och jag har äntligen börjat min "hälsosamma livsstil" på allvar. (Mer om det i ett annat inlägg) En uppdatering om vad som händer i stallet är också påväg, har träningar idag och tänkte lura någon att filma lite.. 

Annat då? Övriga helgen spenderades hos min granne. Badade tunna två kvällar/nätter och umgicks med prima schack. Helgen kanske slutade i lite.... mer annorlunda tecken men sådant kan jag inte göra nåt åt. Vad kan jag påverka att jag är känslomässigt helt fuckad. Aja.

Igår städade jag mitt rum, ÄNTLIGEN, och kunde avsluta måndagen med lite ljus och måndagsmys med GG. Inte helt fel. Är ensam hela denna vecka då mamma är bortrest och jag passar på att njuta för fullt. 

Hur har ni det? Har skolorna/jobben/liven utomlands etc börjat bra? 

Vi hörs!
du är saknad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar