Sidor

fredag 8 maj 2015

my masterpiece

Ni som läser Cissis blogg har kanske redan märkt att bloggen ändrat lite utseende. Efter några månaders pirrande fick jag äntligen Cissi övertalad att låta mig ändra om hennes blogg lite. Blev inte några större och otroligare förändringar, men i det stora hela tycker jag att bloggen blev mycket bättre. Är lite sur på att jag inte tog någon "före"-bild, men i det i huvuddrag så var bloggen ganska rörig, med många olika fonter etc. Nu är det lite lättare på ögat.

Jag tycker ni alla skall klicka in er där, inte bara för att beundra mitt mästerverk men också för att läsa lite om henne. Hon bor för tillfället på Isle of Wight med sin dobermann Devi och bloggar om sitt liv långt bort hemifrån, som djurskötare (?) på en klinik.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar