Sidor

torsdag 14 maj 2015

beslutsångest

Ni skarpsinnade reagerade säkert på att min header ändrat, igen.. Kände att bilden var lite gammal och eftersom jag troligen är min aktivaste läsare så tröttnade jag också lite på den. Nu får vi nöja oss med bara en simpel version, som inte riktigt faller mig i smaken men som får duga en tid framöver.

Idag är det torsdag vilket betyder att det endast är 5 dagar kvar tills flyget lyfter mot Finland, känner redan en liten ilning växa i magen. Längtar ihjäl mig tills jag får krama om min fina mommo.

Anyway. Cissi tog ledigt torsdag och fredag så vi får spendera lite extra tid tillsammans. Vädret visade dock sin usla sida, så vi valde att ta en "ligga i sängen och äta chips hela dagen"- dag. Så vår nyttovecka lasted for like.. almost three days? Aja, aina ei voi voittaa.

Ha en fin dag!

xx

saknar lite min Amanda också.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar