Sidor

måndag 11 maj 2015

lata dagar

Hej på er älskade stalkers!
Njuter verkligen av min semester och njuter verkligen av den vackra Isle of Wight. Har, efter att jag i början blev irriterad på den brittiska engelskan, verkligen börjat älska hur folk pratar här. Jag har fått spendera dagarna med min ack så älskade kusin, och än en vecka får jag njuta av hennes och Devis utmärkta sällskap. Jag har snackat (och snackar) med killar jag aldrig förr ens skulle ha ägnat en extra blick åt och märkt att kanske jag rotat på fel ställen hela tiden..? 

Jag vågar påstå att mitt liv just nu i detta moment är förbannat bra. Tyskland vände upp och ner på min tankekarta, och jag mår bra. Hög på livet.
Vad gäller hösten och studierna eller annat får vi ta sen, we'll cross that bridge when we come to it.

Idag drog jag iväg på min första länk här i England, och ser redan framemot morgondagens runda. Nyss åt vi första hälsosamma lunchen i vår nyttovecka och nu tänker jag mysa vidare med Devi och Grey's Anatomy.

Hoppas Ni har det lika bra! Om 9 dagar ses vi!

xx


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar