Sidor

söndag 10 maj 2015

En liten lista.

Låt som när du är ledsen sörjer till?
Bullets and Octane - Same old story

Beroende av:
Definitivt socker. Men också kanske internet.. 

Vem behöver du mest just nu:
Jaa, just nu behöver jag väl Cissi mest. Om några veckor familj och vänner.

Vad tror folk om dig?
oj.. Ja, vad tror ni om mig? 

Stämmer det?
-

Vad får du oftast komplimanger för?Att jag är bra på att kontrollera stressiga situationer, mina körkunskaper och faktiskt mitt leende (som jag inte visar så himla ofta dock..)

Brukar du skratta för dig själv?Jo..

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?Wait at starbucks, i will pick you up there!

Nästa mål i ditt liv:
Att göra nåt med mitt liv.

Hur svarar du i mobilen?
"Hej"

Vem ringde dig senast?
Mamma

Antal timmar sömn inatt:
Möjligen 10?

Tycker du om din pappa?Det gör jag. Min pappa var det bästa någonsin.

Brukar du komma i tid?
För det mesta, ja.

När mår du bra?
När jag är på stugan.

Hur känner du dig nu?
Ganska bra faktiskt. Lite slö efter att ha spenderat dagen inomhus men.. 

Vanligaste färg på dina kläder:
Grå kanske?

Var du aktiv i skolan?
Ehm. Nej.

Favoritdryck på morgonen:
Äppeljuice!!

När brukar du oftast gå och lägga dig?Runt 22-23.

Är du blyg?
Inte blyg direkt, inåtvänd nog dock.

Sysslar du med någon idrott:
Hästsport.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?Attraktion ja, kärlek nej.

Är du bortskämd?Inte skulle jag säga det inte.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar