Sidor

söndag 19 januari 2014

stand my ground

Skrev ett inlägg redan på fredagen men min dator tyckte att det var roligare att köra uppdateringar än att publicera blogginlägg (eller göra nåt alls för den delen) så det blev lite där.

Fredagen, min födelsedag, spenderade jag på bästa sätt. Mat med Tobbe, släkt kalas, invigning av det nya spelet jag fick och kvällen avslutade jag i Rådis källaren med Cissi. Inte alls någon dålig födelsedag om ni frågar mig!
Det bästa var kanske ändå att firandet fortsatte på lördagen. Vi åkte med Janni till Åbo för att äta en sjukligt god middag och när klockan blev lite mer styrde vi stegen till en krog. Kvällen var verkligen minnesvärd och dansa gjorde vi så att fötterna värkte.
Efter en natt på hotell blev vi nån timme för att kolla igenom butikerna före vi åkte hem. Väl här hemma har jag legat i sängen och kollat x avsnitt PLL och just anlände jag hem från stallet. Inte nån vidare dålig helg heller hörni!

Nu lockar sängen och PLL. Skall försöka tränga att det är måndag imorgon.

//Felicia

uppdatering;
Inlägget som skrevs på fredagen kommer här;

Åter igen ett år äldre. Återigen ett år närmare 30. Ålderskris på hög nivå.
Födelsedagen firades på bästa sätt; mat med Tobbe, kalas med finaste släkten, invigning av ett spel jag fick som present och kvällen avslutade jag i Rådis källaren med Cissi. Inte nån vidare dålig födelsedag inte! och vet ni det bästa? Firandet är inte slut ännu, för om en par timmar borde jag befinna mig på tågstationen för att åka till Åbo med Janni. Vi skall äta gott och fira att ålderdomen närmar sig.

Nåt mer vet jag inte förtillfället. Eller jo, jag vet nåt som jag såååååå skulle vilja berätta åt er... men jag kan inte. Vill inte jinxa det..

Ha en fin lördag, ut och njut av det fina vädret!!
-Felicia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar