Sidor

fredag 10 januari 2014

it's someone behind the door

Överaktiva bloggaren Felicia här hej!
Har verkligen funnit lite inspiration till bloggen. Tyvärr brukar den ta slut ganska fort...

Orsaken till att jag bloggar nu är att vi med Janni kollade filmen the Conjuring och nu kan jag inte sova..
Har sett filmen tidigare, då med min man, men var ändå lika rädd. Skrek som en liten unge med händerna framför ögonen. Det var verkligen inte långt till tårarna. Usch.
Tycker inte riktigt om skräckfilmer, dels för att mitt psyke inte riktigt klarar av dem, men pinar mig själv ändå att se dem lite emellanåt. Tycker det hör till.
The Conjuring är en film jag verkligen rekommenderar åt er som inte sett den tidigare! och till er som sett den, så tycker jag att ni skall se den pånytt. Den är värd det.

Aja, tänker ta mitt täcke med och flytta mig brevid mamma. Mesen här hej. Har trots allt jobb imåron och borde kanske sova lite före det..

God natt!
-Felicia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar